.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اثر بیماری قلبی و مغزی ؛
پیشکسوت مطبوعات مازندران درگذشت
شمال نیوز: اسفندیار زرکوب پیشکسوت مطبوعات مازندران که بر اثر بیماری قلبی و مغزی در بیمارستان امام ساری بستری بود ...

شمال نیوز: اسفندیار زرکوب پیشکسوت مطبوعات مازندران که بر اثر بیماری قلبی و مغزی در بیمارستان امام ساری بستری بود بعدازظهر امروز پنجشنبه 3 بهمن 92 دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، استاد زرکوب که یکی از با سابقه‌ترین خبرنگاران و نویسندگان ورزش مازندران است، سابقه فعالیت در بیشتر نشریه‌های استان را داشت.

استاد زرکوب 72 سال سن داشته و از سن 16 سالگی به شغل خبرنگاری روی آورده بود و مدت 56 سال نیز در این شغل فعالیت داشت.

استاد زرکوب همچنین در کنار شغل خبرنگاری یکی از بهترین دوندگان ورزش کشور در رشته دو ومیدانی محسوب می‌شد که در مسابقات بین‌المللی سنتو صاحب مدال نیز شد.

 

پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز ضایعه درگذشت این پیشکسوت ورزشی نویس مازندران را به خانواده ی آن مرحوم و همچنین اهالی رسانه بخصوص جامعه ورزشی تسلیت عرض می کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 بهمن 1392
نمیدونیم مرگ چرا فقط سراغ خبرنگاران میاد کی می خواهد سرغ مدیران کل استان بره
مرتضی اسماعیل زاده 3 بهمن 1392
و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید.
خدارا شاکرم که در مقطعی از زمان از حضور دلگرم کننده و مطالب زیبایشان در نشریه مان استفاده می کردیم و با صفای وجودشان آشنایی داشتم. بی شک فقدان این استاد عزیز برای خانواده مطبوعات مازندران غمی گران خواهد بود.
درگذشت پیشکسوت مطبوعات مازندران ، مرحوم زرکوب را به اهالی مطبوعات مازندران و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت خواهانم .
مرتضی اسماعیل زاده مجاوری (روزنامه نگار و مدیراجرایی سابق هفته نامه دریاسر)
غرب استانی 3 بهمن 1392
خدا رحمتش کنه ایشونو، ما همکارا زنده ایم به یاد هم نیستیم وقتی یکی می میرد به یادش می افتیم، بارها یادداشت بابک شمس ناتری رو در شمال نیوز خوندم ولی امروز خبر انتصابشو خیلی مظلومانه کار کردید، آقای زرکوب سالها کار کرد و روحش شاد باشه
سید علی رحیمایی /روزنامه نگار 3 بهمن 1392
درگذشت پیشکسوت مطبوعات مازندران را به خانواده ایشان واهالی بزرگ رسانه در مازندران تسلیت گفته ، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت آرزو میکنم / سید علی رحیمایی /روزنامه نگار
نا شناس 3 بهمن 1392
اهالی رسانه و اصحاب قلم وجدان بیدار جامعه هستند به همه این عزیزان و خانواده محترم زرکوب تسلیت می گویم.(فلاح سازمان های مردم نهاد استان)
غلامعلی رنجبر 4 بهمن 1392
خداوند اسفندیار بزرگ را با اولیا و اوصیا محشور گرداند که زرکوب بود منتهی در شعر و نثر و در قلم و طبع و در رسانه ها زرنوشتی می کرد و زر آفرین بود. آرام و بی صدا با قلم کار می کرد و هنر نوشتن را پاس می داشت و خود را حرام نمی کرد و وجدان خویش را در معرض بدهکاری قرار نمی داد و با هم دوست بود و دنیایی از مهر و محبت را نثار همه می کرد.
زرکوب ارزش هایی به قیمت زر را در اندیشه جوانان و جامعه وارد می کرد و برای همه غصه می خورد و غمخوار همه بود و از رشد و پیشرفت افراد لذت می برد و در ارائه دانش به افراد حسادت نمی ورزید و برای بیشتر داشتن های مادی با هیچکس نمی جنگید. خباثت و لئامت از روح لطیفش دور بود و لطف و صفا و عشق و مهربانی با روحش عجین.
وجودش درس آموز و غیبتش غصه آفرین و باید که آرزوهایش را جوانترها و بازماندگان تعقیب کنند و زنده بودن افکار او را به رخ بکشند. آنهایی که در دانشگاهها برای کنار زدن یاران خویش از همه ابزارها و افراد و قدرت ها استفاده م کنند تا به جیفه دنیایی برسند و سر رفیق را زیر آب می کنند و حقش را له می سازند و هر اقدام ناجوانمردانه ای را برای به در کردن رفیق مجاز می دانند، از اسفندیار بیاموزند که با مخالفانش هم از پدر مهربانتر بود.
بالاترین جایگاه را از خداوند برایش در روزگار استرحام آرزومندم و به خاندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
غلامعلی رنجبر/عضو هیات علمی دانشگاه
احمدی - روزنامه قدس 4 بهمن 1392
اسفندیار زرکوب رفت .
پیرمردی که از جوانی ، دل واژه ها را می شکافت و شعر بدنیا می آورد و کیمیاگری می دانست .
بر سر کلمات مسین دست می کشید و هربار جملات زرین در کیسه ادبیات روزگار می ریخت .
خدایش بیامرزد ...
حسین احمدی خبرنگار روزنامه قدس
فردین پرویزی 4 بهمن 1392
درود بر انسان های خوب آنان که در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند... تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند.
فردین پرویزی 4 بهمن 1392
درود بر انسان های خوب، آنان که در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند... تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند.خانواده ی محترم زرکوب ما را در غم خود شریک بدانید.
فردین پرویزی

نا شناس 4 بهمن 1392
تسلیت 0جابر امیری خادم فضای سبز عمارت شهرداری قائم شهر
رضا بسطامی 4 بهمن 1392
خانواده محترم زرکوب ما را هم در غم خود شریک بدانید تسلیت ما را هم پذیرا باشید. رضا بسطامی. کارگردان سینما و تلویزیون
سید 4 بهمن 1392
روحش شاد یادش گرامی باد.سید ابراهیم میرعمادی
l 6 بهمن 1392
خدا بیامرزدوصبر به خانواده اش خدا بدهد .روابط عمومی اداره ورزش.... آمل
نا شناس 5 بهمن 1392
خدا رحمتش کنه...
اما شما دوست عزیز که اولین نظر رو دادی؛ به خودت بیا. خوب نیست آدم برای کسی آرزوی مرگ کنه!
نا شناس 7 بهمن 1392
خدا بیامرزدش
دوبیت شعر یادگاری ازش دارم
محمد زید وند 8 بهمن 1392
والله ما خبرها و عکس های زیادی دیدیم که مدیر کل رشاد دنبال کار بیماری ایشان بودند معاون فرهنگی فعلی هم برای وضعیت قلب مرحوم سال گذشته پیگیری میکرد . اعتبارات استان زیر نظر استاندار است بگو یک پیام تسلیت بدهند یا پول چاپ کتاب مرحوم زرکوب را بدهد چرا برای دیگران مرگ میخواهید . یک روحانی ساده زیست دارد در فرهنگ و ارشاد کار میکند چون تاکنون هیچ پولی در بساط آقایان نیست او را عوض نکردند والا یک ساعت نمیگذاشتند ایشان بماند . اداره کردن فرهنگ استان بدون یک ریال هم هنریست که از منتظران پست بر نمی آید!! با خانواده مرحوم زرکوب در مجلس ختم روبرو شدم گفتم کسی کاری کرد اسم یکی دو شاعر را برد و مدیر کل ارشاد و معاون فرهنگی اش و دیگر هیچ . بازهم طلب مرگ برای مدیرکل کنید به دولت بگویید بودجه بدهد آنوقت کارها کارستان می شود . این هنر نیست که با نام مستعار بیایید برای خدمتگذاران مملکت (مثل اسرائیل) طلب مرگ کنید اگر نقدی هم دارید دعا کنید اصلاح شود
مهدوی جمنانی 8 بهمن 1392
خدایش رحمت کند انسان فرهیخته و بزرگوار و متواضعی بود ایشان در کنار پیش کسوتی مطبوعات ، پیش کسوت اخلاق هم بود . ببخشید با تاخیر انجام وظیفه کردم چون چندروزی بدلیل خراب شدن دستگاه شرکت فن آوا و قطع اینترنت برای تلفن های شبکه کابل نوری از این فرصت بهره مند نبودیم و هنوز هم ضغیف است ، البته روزی که به ما اعلام شد شماره تلفن شما بدلیل ورود در فیبرنوری تغییر میکند خیلی خوشحال شدیم که با توجه به ظرفیت بالای این کابل و تکنولوژی روز به خیال خودمان جلو افتادیم اما با پیش آمدن این مشکل و جستجو نتیجه گرفتیم " مرحمت فرموده ما را مس کنید " چون قبل از ورود تکنولوژی باید دانش و متخصصین آن را وارد سیستم کرد . با احترام ؛ م . م . جمنانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.615 seconds.